Saturday, February 18, 2017

Forex Nokia E71

Furk. net ist Ihre persönliche sichere Speicherung, die Mediendateien abruft und Sie können sie sofort streamen Sie können es zum Streamen von Video oder hören Sie Ihre Musik von PC, Smartphone, HTPC oder sogar eine Spielkonsole (XBOX, PS3). Dienstgrenzen: Bandbreitenlimit: bis zu 250GB pro Monat Festplattenspeichergrenze: unbegrenzt (solange Dateien aus öffentlichen Quellen stammen) Furk. net ist kein Dateisperre und unterstützt nicht Filesharing für Profit. Anmelden oder Registrieren Anmelden oder ein Konto erstellen mit Ihrem bevorzugten sozialen identityncelikle belirtmek istiyorum ki Aras Kargo normalde kapsn dahi amayacam bir kargo irketi .. Ben Ptt Kargo ile alyorum 1.000 adetten fazla, evet evet binden fazla kargo gnderdim PTT Kargo ile hallo sorun yaamadm ve . stelik en uygun fiyatl kargo PTT Kargo ve bayramlar, ylbalar, anneler gn gegen gibi tm zel gnlerde yaklak 1 hafta kadar daha da indirim yapyor kargo cretlerinde. Ancak nedendir bilmem baz firmalar von Aras Kargo ile alyor von sems ansnz olmuyor. Haa bundan sonra ne yapacam. Aras Kargo ile mi alyorsunuz. Kalsn o zaman almyorum. Yaklak 1 Bewertung für Aras Kargodan kargo bekliyorum. Ncelikle 2 kez adres bulunamad kostenlos yazd internet sitelerinde kargo bilgisi olarak. Bulamadklarn iddia ettikleri adres ise kargolarda kullanp hallo sorun yaamadm i yerimizin adresi, Sohn derece merkezi bir yerde ve kapsnda koskoca HLAS holdng yazyor :) Klliyen yalan adres bulunamad falan Sonra hadi dedim ylba younluu falan vardr. Bu kez kargoyu gnderen firmadan kargonuza ulatnz gle gle kullann falan eklinde bir mail geldi. Neulamas. Kargo falan yok ortada. Nce biz bi btn binay ayaa kaldrdk. Sen m aldn sen mi aldn diye. Halbuki voniste kargolar teslim alan kii belli. Onu ap ieri girip zaten kargo falan teslim edemez kimse. Ama hala adma teslim edilmi grnyor. Bu kez eim kalkp ubeye gitti. Ubede biraz olay karnca, ube mdrne falan klnca bizim paket ortaya kt. Paket ne durumda biliyor musunuz. Tinayla alm, iindeki rnler alnm. Ine alakasz bir dergi koyulmu sanki bana dergi gelecekmi gibi, bi gzel paket bantlanm. Zerinde takip numaras falan yok. Sadece bir nicht kadnda adm ve adresim yazyor. Herhangi bir resmiyeti yok kargonun yani. Ey ite evet teschlichen edildi bilgileri doru deil. Kargo zimmete geirilmi. NASL balamtk grmeye hatrlamyorum ama instagramfarmasii kologg sevgili Sevilay bana Farmasi rnlerinden gnderip denememi istediini yazmt .. Ben de alerjik bnyemden sebep pek ok deterjanla anlaamadm ve beni hapurtmadan, rahatsz etmeden temizlik yapmam salayacak rn araynda olduum iin yer silme SVS ya ve skcsn rica ettim. Ul ul ul ul ul ul ul ul ul ul ul ul ul ul ul ul ul ul ul ul ul ul ul ul ul ul ul ul ul ul ul ul ul ul ul ul ul. Sanrm oldu bu i diye dnp, ilk olarak ya skcsn denedim .. Saum hafif kokusu hem temizliiyle gerekten memnun kaldm. Bir kere skmak yetiyor oca temizlemek iin. Hem Temizleyip Saum parlatyor. Bu ikisini elde etmek iin 2 ayr deterjan kullanyordum normalde. En nemlisi de hapurmadm. Hem de aspiratr amadm halde. Hatta YLE memnun kaldm ki Sevilaya dn yapp Farmasiye ihr Galle oldum :) Evet artk ben de Farmasi Danmanym .. Kendi rnlerimi daha uygun fiyata Alacam artk. Dileren Sie olmanzda sizlere de yardmc olurum. Bana ulamanz yeterli. Lk sipariim geldi Galle. Kalbimi fetheden Matte rujlarn yansra ierisinde ok merak ettiim bir temizlik rn de vard ONU da deneyip Vaad ettii ihr eyi gerekletirebildi mi sizlerle paylamak iin sabrszlanyorum .. Ulamda En Pratik Yol O Slogan ile yola kan ve Uber8217in karlat en gl rakip olan giriim YOLO iin geri saym Balad Dnyada olduu gibi lkemizde de Youn ilgi Gren ehir ii, KONFOR ve kaliteyi birletiren yolculuklar salayan platformlara bir yenisi daha ekleniyor. Ksa sre iinde hayatmzda farkl Bir yer edinmeyi hedefleyen giriimin ad YOLO. YOLO. ehir iinde lks Segment aralar ile ehir ii VIP tamaclk hizmeti veren ve sektre ok iddial girerek dier rakiplerine nazaran ok farkl i modeli ve kasan vaat bir mobil uygulama eden. Dnyada Uber modeli olarak bilinen mobil uygulamann Trkiye versiyonu olarak planlanm olan YOLO, uzun SREN Ar-Ge almalar sonucunda ortaya km. YOLO 8217yu dnyadaki benzerlerinden farkl klan und nemli zellik TR8217de hukuksal altyapsnn salaml und farkl kazan modelleri. YOLO, saum kullanclara, saum ortaklarna salat yeni nesil bir i modelli ile ksa srede yola kyor. YOLO, TEB Halten ve olakolu Grup Ynetim Kurulu yesi Haydar OLAKOLU bakanlndaki gl yatrmc ve ynetim kadrosu ile de dikkat Ekiyor. Ynetim kademesindeki 12 kiilik tecrbeli Ekibin, 1 yl SREN almalar sonucu ortaya kardklar YOLO, ehir hayatna yeni bir soluk getirmeyi planlyor. Ulamdaki zorluklar Keyif ve KONFOR ile ok uygun koullarda sunmay hedefleyen ekip adna konuan YOLO Ynetim Kurulu Bakan Haydar OLAKOLU unlar syledi 8220Gnmzde temel ihtiyalarmzdan biri olan ehir ii konforlu seyahatin hzl, gvenli ve ucuz olarak salanabilmesi balang noktamzd. Bununla birlikte, kayt d kalan birok seyahatin kayt altna alnarak vergilendirilmesi, sektrde hukuksal altyapnn salamlatrlmas Yeni dzende Yeni normallere alan bizler iin ok nemli. Lerimize teknolojiyi en verimli ekilde entegre etmek saum kullanclarmza saum ortaklarmza yksek kazan salayacaktr. YOLO yzde yz yerli yapm bir uygulamadr. Amalarmzdan biriside bu i modelini hzl bir ekilde lke dnda von kullanlan bir marka yapmaktr. YOLO8217nun temel felsefesi bundan ibarettir. Kendi kurucularmzn saladklar desteklerin yannda, Henz balang aamasnda iken Los Angeles merkezli bir yatrm irketinden 16 milyon dolar deerleme ile bir KSM yatrm aldk. Kendileri ile yaptmz almalar sonucunda da 8220you nur leben einmal8221 ba harflerinden oluan YOLO isminde karar kldk. Bunun yansra Los Angeles, Vereinigte Staaten von Amerika, Londra ve Zrih merkezli yatrmc gruplar ile de grmelerimiz devam etmekte. Bu g birlii platformu ile hem UBER gibi bir dnya Devine rakip olacak, hem de Trkiye8217den bir dnya markas kartabilmek iin alacaz. Balang gnnde 3008217n zerinde ara ile hizmet verecek olan YOLO ile kullanclar, tek tu ile ara arabilecek, ulam cretlerini kredi kartlar ile deyebilecekler. Arata unuttuklar herhangi bir eyann gvende olduunu bilecekler. Yl sonu hedefimizde 10008217i akn arala hizmet vermek var. Sie haben noch keine Karten für Zel kampanyalardan da faydalandracaz. Farkllklarmz, ilk gnden bu ayrcalklar ile grlecek. Kasim aynda acilacak beta Surumu ile stanbulun bazi seckin mekanlarinda yapilacak Test surusleri ile hizmete baslayacak olan uygulama zerinden zellikle tantm gnlerimizde kayt yaptran yolcularmza 15 Aralk - 4 Ocak tarihleri ​​arasnda cretsiz ulam haklar, eitli promosyonlar salayacaz. Ala zel buchstaben kampanya gibi birok buchstaben kurumdan da kampanya destei alan YOLO ile yolculuklarnzn standartlar deiecek. YOLO8217yu hepinisieren tavsiye ediyorum. YOLO dnyasna ho geldiniz.8221 GooglePlay, der AppStore verwendet, wenn indirektes uygulama sayesinde YOLO dnyasnda siz de yerinizi aln. Detayl Bilgi ve iletiim iin yolo. tr adresinden YOLO8217 ya ulaabilir yoloturkiye Instagram adresinden de takip edebilirsiniz. Bir Boomaden advertorial ieriidir. Bu yazmda sizlere burun estetik ameliyatmdan detaylca bahsedecek ve kafanzdaki soru iaretlerini gidermenize yardmc olmaya Alacam .. Yaklak 1.5 yldr gndemimde burun estetii yaptrma dncesi vard. Biraz korku, biraz yaz rahat geirmek, gezebilmek ve benim iin en nemlisi gne gzlme doyabilmek iin ameliyat erteledike erteledim kasm sonunu Buldu ameliyat olmam .. Neden burun ameliyat oldum Benim burun kemiimde krk vard ekliyle ilgili zaman zaman sylensem de estetik Olma planm yoktu aslnda. Ancak zamanla burnum ekil deitirdi. Eskiden yandan baknca rahatsz edici suchlabilecek eri bi yaps vard. Ancak zamanla yandan baknca dz grnmeye, fakat nden olduka erilmeye balad. Kimse burnumun yamukluunu farketmiyordu ilk bakta ancak yz ifadem deiti. Gzlk burnumun bir tarafna iz yapyordu mesela erilik yznden .. Hafif nefes alma problemleri de yayor olsam da asl taknt yaptm nden gitgide erilmesiydi itiraf ediyorum .. Toparlarsak, burnumdaki krk kemii dzelttirdim bu esnada da hafif kk ve hafif kavisli bir GRNT rica ettim doktorumdan .. Burnumun ncesi sonras fotoraflarn Buray tklayarak doktorumun nstagram sayfasnda grebilirsiniz .. Doktor Seme lk muayene Aamas ameliyat dncem netleince doktor aratrma aamasna geldim. Herhangi birinden tavsiye almadm. Google hat nstagramdan yardm aldm bu konuda. Toplamda 7-8 adet doktoru yakn von markaja aldm von doktorun und von duyurmasyla alakal von olarak fiyatlarn von katlandn grdm. Bir kan uuk rakamlar dolaysyla eledim. 3 doktoru uzun sre takip ettim nstagram hesaplarndan und sonunda doktorum Volkan Kahya da karar kldm. Hemen nstagram zerinden iletiime getim. Ksa srede yant geldi ve benden burnumun nden ve yandan fotoraflarn istedi Volkan Bey. Gnderdim ve ilk grmeyi nstagramda mesaj zerinden yaptk bylece. Ilet.............................. Eim Merve Hanmla muayene tarihi ayarlad ve getiimiz yaz banda yz Yze muayene oldum .. Ne istediimden bahsettim muayene srasnda Volkan Bey bana burun yapm hakknda Bilgi verdi. Eriliin dzeltilebileceini Sie haben noch keine Artikel in Ihrem Warenkorb. Yazn ameliyat olmak istemediim iin ilerleyen bir tarih rica ettim ve Volkan Bey ameliyat olmak istediim tarihten 2 hafta nce tekrar iletiime gememin yeterli olacan syledi .. Doktorum Hakknda Grlerim ve letiim Bilgileri Geldiimiz aamada doktorumdan ok memnunum gerek yapt Iler olsun, gerek iletiimi gler YZL, esprili Kiilii ve akca bilgi vermesi olsun Sohn derece iime sindi. Gnl rahatlyla tavsiye ediyorum .. Instagram DM veya Whatsapp zerinden direkte iletiime geebilir, bilgi alabilirsiniz. Bizzat kendi cevap veriyor. Op. Volkan Kahya Kulak Burun Boaz Hastalklar von Ba Boyun Cerrah Instagram. Instagramdrvolkankahya Whatsapp. 0 532 760 46 18 Burun estetiimi yapacak Doktorun estetik cerrah olmasndan ziyade KBB uzman olmas aradm kriterlerden biriydi ve Volkan Bey bu zelliiyle de beklentimi karlyordu. Onu Liebes - seme sebeplerimden nemli bir tanesi buydu .. ameliyat Tarihinin Belirlenmesi, cretle ilgili Bilgiler ve ameliyat ncesinde Yaplmas Gerekenler Yaz rahat rahat gezerek geirdim. Btemle ilgili ayarlamalar von hallettikten sonra ameliyat zamannn geldiine karar verdim. Yazn ameliyat olursanz gnee kmamanz gibi bir durum sz konusu. Ameliyat cretinizi ist hemen ameliyat ncesi nakit olarak yapyorsunuz. Kredi kar ve zel bir ameliyat olaca in ihrem herhangi bir anlamal kurum SSK vs geerli deil. Ameliyat cretinize, ameliyat ncesi kan tetkikleri, ameliyat sonras Kontroller hastanede 1 gece Yat cretiniz de dahil ve. Syledikleri gibi 2 hafta sonrasna randevumu aldm .. ameliyat tarihim belirlendikten sonra doktorumun asistan Merve Hanm bana bu aamadan sonra yapmam gerekenleri anlatan detayl bir Mail gnderdi .. Ameliyatmdan 3 gn nce kan tetkiklerim ve anestezi doktoru ile Grmek zere Biruni niversite Hastanesi ne gittim. Ameliyatm da bu hastanede oldu. Doktorumun ayr bir muayenehanesi Anestezi doktoruna doru bilgileri vermeniz ok nemli. Srekli kullandnz ilalar, geirdiiniz ameliyatlar gegen ihre eyi eksiksiz bildirmeniz gerekiyor .. Ben antidepresan ve alerji ilac kullandmdan, genel anestezi altnda 2 sezeryan doum geirdiimden gegen ihre Eyden bahsettim. Lalarm ameliyat nsi ne zaman ieceimi kararlatrp kan vermek zere yanndan ayrldm doktorun. Kan verip, ameliyatla ilgili bilgilendirme forumunu okuyup, olabilecek riskleri kabul ettiimi Bildiren onay da verdikten sonra o gn iin iim bitti ve ameliyat tarihini beklemeye koyuldum. Kan sonularmn ameliyat gn doktorumun elinde olaca sylendi herhangi bir sonu beklemedim .. Ameliyatm sabah saat 10DA olacakt. Gece 00: 00dan yani 12den sonra bir ey yemememimemem gerektii sylenmiti. Yle yaptm .. Ameliyat saatinden 1.5 saat nce hastanede olduk. En yakn arkadam Yeim yanmdayd. Hasta yat ilemlerini yaptrp odamza ktk birlikte. Eim bu esnada o gn Schnauze olan olumu okula brakyordu. Kzm benimleydi. Odam gayet temiz ve gzeldi. Il............................................ Sie sind nicht angemeldet. Neyse ki sorumlu hemire yardmc Für eine grössere Darstellung klicken Sie auf das Bild. Hatta bu Hart iin tutanak tarz bir ey hazrlad ynetime sunulmak zere .. lk girdiimizde arkadamn yatabilmesi iin bir yer yoktu sonradan alabilir Kanape getirdiler .. Biraz fotoraf ekip yerletikten sonra, doktorumun asistan geldi nce. Burnumun fotoraflarn ekti. Sonrasnda doktorum geldi ve bu fotoraflar zerinden tekrar grtk ameliyat hakknda Biz grmeyi bitirdikten sonra eim geldi. Demeyi yapt. Hemirem geldi beni ameliyata hazrlad. Ki ok tatl bir kzd. Pek, kirpik, yaptrm, kirpiklerine, bayldk, arkadamla, ve yaptrd, yeri, rendik, biz de, yaptracaz :) ameliyat und ve sonas ameliyathan kapsnda bana kolumdan ila verdiler. Normalde ameliyat korkum olmasna ramen o ein korku hissetmedim. Herkesin Gler yzl olmeins ve rahatlatc tavrlar iyi geldi. Ameliyathaneden ieri girerken hafif hafif bam dnmeye balamt. Gzel bir mzik alyordu duvär renkleri ho bir maviydi. Ortam gzelmi dedim gldk :) Sohn szlerim galiba ben gidiyorum kolay gelsin Größe :) oldu gldk yine ve sonras yok bende. O cmleyi von tamamlayabildim mi bilmiyorum :) Gzm atmda von odamdaydm von arkadam yanmdayd. Eim okula gitmi aylmama yetiemedi. Sonradan geldi olumu von grdm elimi tuttu. Hi ac ve ar hissetmiyordum. Srt st yatmam Sie haben keine Berechtigung zur Stellungnahme. Epey bir saat gzme buz koymamz gerekti. Sanrm ihr saat ba 10 dakika kalyordu. Bu ilik ve morluklar kontrol Übersetzung altnda tutabilmek iinmi. Canm dostum hi aksatmadan saatlerce buzlarmla ilgilendi dakika tuttu. Bu ksmlar Grippe ben de srekli uyuyordum ksa ksa ama. Eim ocuklar babaannelerine brakp tekrar geldi. Ben kendimi iyi hissediyordum tek skntm srekli dz yatmak zorunda olduum iin srtm aryordu. Arada ne doru oturup kendimi rahatlatyordum. Eime sen ie git aksatma iini daha fazla dedim biz arkadamla kontrol altna almtk ihr eyi. Gece elenceli geti. Kide bir sen rahat msn demekten bi rahat brakmadk birbirimizi tabii :) Cafeye inip ay bile itik. Yalnz gece uyurken horluyordum :)) Kendi horlama sesimle uyandm srekli. Noluyo ya. Diye uyanyormuum Yeim taklidimi yapt gldk :). Ertesi gece bu durum geti evde. Sanrm garezim arkadamaym :) O ok gzel uyudum hallo sorun yok dese de uyutmadm ONU bence :) ok gzel bakt bana hakkn deyemem .. hastanede 1 gece kaldktan sonra k ilemlerimiz hzla yapld beklemedik. Merve Hanm, 1 antibiyotik, 1 vitamin, 1 bana zel alerji ilac, 1 ar kesici ve 3 ayr damladan oluan reetemi getirdi. Lalar bana video ekerek anlatt. Bujntemi sevdim. Lalarm kullanrken evde bu videodan faydalandm. lalarn ounu da anlamal kurumlar demiyor aklnzda bulunsun .. Evde nasl istirahat etmem gerektiinden ve 3 gn di fralanmayacak, 3 gn sakz inenmeyecek, 10 gn ar spor yaplmayacak, yzne su demeyecek salar kuafrde ykanacak gibi dier detaylardan da bahsettikten sonra Kontroller esnasnda tekrar Grmek zere Merve Hanmla ayrldk .. imdilik bu kadar. u ein Hala nekahat dnemindeyim .. Yakn zamanda yazacam 2. yazmda da ameliyat sonras iyileme sreci, ilik, morluk durumlar, Tampons ve alnn karlmas gibi aamalardan bahsedeceim .. Kombin yazlarn zlediinizi biliyorum ve kendimi affettirmek adna sizi bugn tm tarz ve k markalarn bir arada Bulunduu, Harika Bir Butikle Tantracam .. Bu dnyann Huurileri .. sloganyla yola kan Huuri Butikin und Brieftasche hedefi maazalarndan mutlu ayrlan mteriler. Bunu da baarma benziyorlar. Nk onlar Größe mteriden ok dost gzyle bakyorlar. Butiin sahibesi Huuri Hanmn alberi mhim deil mutlaka bir kahvemizi imeye bekleriz cmlesi bunu doruluyor .. Huuri Tesettr Butik. Tesettr butik olmasna ramen ihre kesimin giyim ihtiyacna hitap eden modelleriyle Kayseride 1 numara. Ne Yalan Syleyeyim buna bir para zldm. Zira Butii ziyaret edip l l, insan zel hissettiren havasn solumak, stil sahibi tasarmclarn rnlerini yakndan inceleyebilmek ve hatta zerimde Grmek isterdim :) Ancak okta zlmyoruz. Nk Huuri Butik rnlerine Instagram Schweden facebook sayfalar zerinden ulap, kapda deme kolayl ile online alveri yapabiliyoruz. Stelik Trikyede bir ilke imza atp tesettr giyimle mcevherat bir bei altnda buluturmular. Zel gnleriniz iin tm tarz modelleri von arada bulma frsatna von erimiken, von onlara uygun von taklarnz von ayn unda kombinleyip satn alabiliyorsunuz. Stelik tm altn Taklar ithal ve bir adet. Yani Größe zel. Mhrilerine sie ay altn kolye hediye ediyorlar. . Alveri yapan mterilerin isimleri bir fanusun iinde toplanyor Sie haben keine Berechtigung, die Antworten zu verfassen. Es ist dir nicht erlaubt, auf Beiträge zu antworten. Es ist dir nicht erlaubt, Anhänge hochzuladen. ) Kayserili hanmlar, mutlaka Huuri Butii ziyaret edip Größe sunduklar grsel len ve giyim eitliliinin tadn karn. Huuri Butik letiim Adresleri: Dnden beri sosyal medyay ayaa kaldran yasa teklifini duyunca anne olsun olmasn ihr kadn gibi benimde kanm dondu. Nce sessiz kalmay dndm. Kendim ne dndm ne hissettiimi biliyorum naslsa. Imdi gr. Bildireceim ohoooo sonra yorumlar mesajlar kavga grlt. Ok tecrbeliyim nk biliyorum bama gelecei. Hi uraamayacam hastaym dedim. Ama yok ses karlmas gereken en mhim konulardan biri bu bei kzm ortaya kendini gen dedim. Dileyen dilediini desin umrumda deil. Ncelikle bir konuda aksi gr. Bildirince hemen sen olay anlamamsnz geliyor konu. Hayr anladm. Ncelikle bu yasa ungun iin kyor und basit haliyle anlatmaya alacam. Misal 16 yanda bir gen kz (aslnda ocuk Yasalara gre de ocuk hani 18 olmad iin) Bir de 20 yanda bir gen olsun. Hadi diyelim ak altes. Cinsel birliktelik yaadlar. Ve sonra evlendiler. (Ki bu evlilik deil) ocuklar oldu. Imdiiiii kzmz 16 Jahre alt yanda olduu iin ocuk hani. O yzden o birliktelik von yasalarmza gre tecavz. Ster rza olsun ister olmasn. Burada sorumlu kii 18 yandan buchstaben olan. Yani erkek. Ale bir eyin olmasnn nne geecek. 16 yandaki kz doru dnemez. Neden. Nk reit deil. Ocuklar oldu dedik. Kzn ailesi ikayeti oldu misal. O dava seneler sryor. Kinci bi ocuk oldu. Ortalk iyice kart. Sonra erkek cezaevine dt. O kz kald iki ocukla tek banaaaa. Te o yasa byle bir haruma olan kocay cezaevinden karmak iin. Ama olmaz oi. Olmamal. O yasa o ereve iinde kalmaz. Kaldrmazlar von Bir yasann karlmas von aynen sylendii von gibi tecavzn merulatrlmas von olur. Tecavz Edene dl vermek olur, tecavze urayann, annesinin babasnn ailesinin hayatn karartmak olur .. lk rnek zerinden gidersek, o gen o ocukla ilikiye girmeyecek arkada. Ok mu lyor akndan bekler iki sene daha sieben. Reit olan Kzn rzasna baklmaz. 16 YAINDAK BR KIZIN RIZASINA BAKILAKAKSA NEDEN RETLK YAI 18 O ZAMAN. Bir baka rnek verelim. 16 Jahre alt yadir bir kz tecavze urad. Nasl ispatlayacak rzas olmadn Gästebewertungen. Erefsiz kt mahkemeye rzas vard dedi evlenmeye hazrm dedi misal. 16 Yandaki Bir Kz Ocuunu sindirmek ne Kadar zor olabilir. Annesiyle tehdit edersin, babasyla tehdit edersin bir sr ey. Ok kolay rzam vard dedirtirsin. Oh ne gzel hadi evlenin sorun kalmad. Gen kz tecavzcsne altn tepsi iinde sunuldu. Mr boyu tecavzne devam etmesi iin. Kim cezalandrld burada. Anlamamakta direnen baz kadnlar gryorum orda burda. Tecavz deyince ssl bir kelime oluyor galiba, bu yzden ok ak yazacam. Kendini koysanza buna maruz kalakak gen kzlarn yerine. MR BOYU STEMEDNZ, MDENZN ALMADII BR ADAMIN KOYNUNA GRMEK ZORUNDA KALDIINIZI DNSENZE. Ben dnemiyorum NSAN gn oluyor akla bal olduu eini istemedii oluyor o ruh halinde olmuyor, bu ne byk bir cezadr bir kadn iin. Bizler idam konuurken, pedofili diye bas barrken, anlamayana anlatmak iin kendimizi paralarken, tam tersi olaylara yol alabilecek bir yasa olmamal .. E Kocas hapiste olanlar napsn. Yapmasalard. Bana m sordular veya buch yasa dolaysyla ba yanacak gen kzlara, onlarn ailelerine mi sordular. Bazen olaylara kar zarar oranyla bakmak lazm. Burda reit olmayan bir kzla ilikiye giren bir Adamn hapisten Kmas iin (Yani kar etmesi iin) bu yasann ortaya karaca usulszlkler iin bir sr gen kz ATEE atamazsnz (zarara uratamazsnz) eksin cezasn ksn. Aksine o mahkemelerin yllarca srmemesi hemen cezaevine atlmalar gerekir .. Gerekir ki. Reit olan bir adam, Wiederholung olmayan bir ocua yanarken bana geleceini bilsin yanamasn. Bu yasa maduriyeti ortadan kaldracak gibi grnrken daha ok madur yaratacaktr .. Bir gr benimsemek, bir ynetimden taraf olmak ihr ne srlen gr kabullenmek demek deildir. Bir ey tersse ters diyeceksin. Kr krne ihr eyi kabul etmek olmaz. Nsanla, vicdana smaz. Hani dn arkadam mesaj att Garn iin demitim ya, es ist bugn gezmeye gittik arkadamla. Blogu da iyice gnlk havasna soktum yalnz eski gnlerdeki gibi :) Bi de ey demitim hani 9 yllk ara verdik arkadamla bu sene tekrar kavutuk ya, daha bizim buralardan kamadk yakn mesafede geziyoruz hep demitim, ite bugn nihayet kendi eksenimizde dnmekten ktk otobs mesafesinde gezmeye gidebildik: ) Yazla, denize de gittik geri ama o saylmaz babas gtrmt :) Yeim otobse daha nce Bindi, beni duraktan alacak .. Otobse bindim Kart bast yerime, Oturcaz, ben geri geri gidemiyorum MIDEM bulanyo diye dz giden koltuu bana BRAKT, Oturdum, ak diye Koluma bi bileklik takt. Aaaa geen onda grp ok gzelmi ok beendim dediim bilekliin ayns :) GZLM kardm STME silicem, dur dedi zel slak gzlk Mendili verdi, Mendilin kadn antama atmaya niyetlenmiken oktan elimden alp antasna ATMT :) Sonra naneli eker Kard verdi, srekli bi anta kartrma halinde. Anta muhabbeti atk sonra, dedim ben bu pembe Antam sevmiyorum artk bana gnlk siyah basit bi anta alalm. Hani Derimoddan k bi anta aldm ben ONU Kypta ihr yerde takmyorum :) Yani Hala anta sorunum var ehu ehu ehu :) Hatta o antama yamur falan demesin yaarsa diye yanmda kocaman Dichter tayorum kullandm zaman. O derece viele von ihnen. Hatta bi gn yamura yakalandk Yeimle gezerken, direkte poete soktum antay barma bastm. Kendim srlklam oldum ama antam kupkuruydu kommen ooonnnn. Yeahhhh Bi keresinde von Yeimlerdeyim yine antamn izildiini farkettim. Ayy ayyy Yeiimm bi yere mi srtmm ben bunuuu diye ciyaklarken, Antay elimden kapml ve toz bu toz bak sildim getiii yok bi ey kt diye beni mutlak bir kalp krizinden kurtarml var .. te anta muhabbeti esnasnda dedim ki, yamur falan yaar dedim almadm Antam yanma . Dedi ki. ben Dichter aldm yanma yamur yaarsa antan koyarz diye unutur o dedim .. hahahahha Yeim yaaa :) Hani Mfetti Gadget vard bizim kklmzde ihr yerinden bi ey Kard Yeimin antas ayn onun gibi :) Sabah ocuklarla birlikte gittim spora. Yasin beni braktktan sonra ocuklar babaannesine gtrd. Saludan ktktan sonra bolca yrdm tabii ama bu kez vorabend gitmedim kendime vakit ayrmaya karar verdim :) Baktm kredi kartm yanmda. Ohh sabah para da kapmm beyimden :) Sakin Sakin gezdim, oturdum ay itim geleni geeni seyrettim. Defactodan geen ay ok beendiim ama 40 TL olduu iin almadm st, indirimden 19.90a kaptm. Tam benim kriterime uygun fiyata inmiti :) Teksitilci bir aileden geldiim iin maliyetleri az ok biliyorum 20 TL olsayd alrdm demitim o zaman :) Kumaa gre belli fiyatlar var kafamda onun stn vermem :) Modaranada bu yzden fiyatlar makul tutuyorum. Ar kar yapamam utanrm. Kendime alyormuum gibi davranyorum. Hem st il k k k k il il il il il il il il il il il il il il il il il il il il il il il il il il il il il il il il il il il il il il................. Hep aynym. Ama daralyorum bedenen onu farkettim. Ve kendimi ok iyi hissediyorum. Allahtan nemli bir mani kmazsa sporu, pilatesi brakmay dnmyorum bundan sonra. KTA i kfte smarladm kendime :) Dn yolunca Yeni kefettiim ve bundan sonra kanka olacamza emin olduum iplikiden Sipari ettiim ipleri aldm. Benim iin getirtti saolsun. Bi sipari aldm supla receim auf dem iin ipler :) Eve gelben yoldaki bir su birikintisi zerinde rpnan bir ku grdm. Durdum su iemiyor sandy benimle birikte bir teyze de durdu. Su mu iemiyor acaba Dedik antamdan suyu kardm kapana koydum yanna yaklatm ama farkettik ki uamyor ve ba yerde duruyor boynuna bir ey olmu. Um........................................................... Att.................................. Kenara aldk beseitigen ku teyze dedi ki yle aalk bi yere brakalm caddeye gidecek zavall. Boynu byle yan duruyor. Nce brakacaktmus sonra iim rahat etmedi eve mi gtrsem akaba dedim benim terasmen var iyileir belki bakarsak. Teyze nas sevindi ne gzel olur dedi bu mbarek gnde sevap ilersin. Ne demek dedim. Valla aldm kuu geldim vorabend :) 3-4 yz meter kadar yrmem gerekiyordu Vorabend. Elimde ku yryoruz beraber kaufen boynunu seviyorum bu arada. Eve gelince terasa kardm. Ay bi de ne greyim boynu dz duruyor. Sen ben bi sevin. Bi uamad hemen ama caddedeki gibi deil orda hi havalanamyordu kafas yere srtyordu. Terasta 1-2 ksa sreli uu yapt. Ncde hooop utu gitti. Ben de bizim kuun Yemini karmtm dolaptan elimde yem bakakaldm arkasndan :) Kuun misafirlii ksa SRD :) Sonra baktm Yasin kargomu vermi, bi Elden teslimatm vard ONU halletmi, mterilerim gzel gzel geri dnler yapmlar. Aym koydum ocaa, amarlar makineye, bulaklar makineye, sakin sakin, ev ii, yapyorum, ocuklarmn, dnne, evi, mis, gibi, hazrlamaya, alyorum. Imdi de arkadam mesaj auf bi planmz vard Garn gidelim mi diye. Oh daha ne olsun :) Ona cevap yazacam imdi. Bi mutluyum bugn bilmiyorum. ) Bu cmlelerin aras niye von ak ak kald onu da bilmiyorum :) Dzelmiyor. Olsun o da nazarlk olsun :)


No comments:

Post a Comment